Yum yum

Jag har fått linser! Nu kan jag äntligen se!
Jag har vanligtvis glasögon, men jag är så fåfäng så jag har bara på mig dom på lektionerna i skolan, för annars ser jag inte tavlan. Jag ser alltså superdåligt på långt håll. Men nu kan jag se hela tiden och det är fantastiskt!

Jossan kom över på kvällen för att låna min dusch och bastu. Det är något fel på deras vattenledning så allt deras vatten är gult. Kändes ju lite olustigt. Så vi satt och snackade i bastun i någon timme, och sedan skickade jag hem henne med ett par petflaskor rent vatten.

Nu har jag smort in mig med världens goaste body butter som jag köpte på Kicks igår, den är helt fantastisk. Luktar så otroligt gott. Socker, frukt, godis och glass. Och den är jättedryg också, och väldigt krämig. Blir så himla mjuk. Och väldoftande. Oh lord.
Sen har jag bäddat ner mig i sägen också framför ett avsnitt Downton Abbey. Som vanligt.


Kings&Queens, Queen Elizabeth Sugar Body Butter
110 kr, Kicks

I've got another confession to make | |
#1 - - tinapumpkin:

"Socker, frukt och glass. Vet inte varför, men jag tänker på glass så fort jag känner lukten av den."

Konstigt eftersom den luktar glass xD

Upp