Myspys

Ligger och myser i sängen med cheddarpopcorn och Downton Abbey. Nu har jag bara att avsnitt kvar, ångeeest.
Har suttit och trixat på glosor.eu för att försöka pränta in kinesiskan i huvudet, och det är väl ungefär det jag kommer få spendera hela helgen med. Men det ska nog gå bra, för jag svängde nämligen förbi Teshoppen på väg hem från skolan och köpte med mig en flaska Chai tea concentrate, en sorts sirap som man använder för att göra Chai latte. Åh, det som är så gott. Så då har jag något att lindra smärtan med.

Har försökt hitta ett riktigt gott vanligt chaite (som inte i närheten smakar likadant), för det känns så jobbigt att gå och köpa en kopp på Waynes för 30 spänn så fort man blir sugen, men har aldrig hittat nån, så nu kan jag äntligen göra eget hemma. Kan beskriva hur man gör imorgon, det är lätt som en plätt!

Hittade ett helt fantastiskt läppstift från YSL också som kostade skamligt mycket. Men det var så fint. Och jag funderar allvarligt på att köpa det. Usch, vad händer med mig, jag som skulle spara pengar!


Cheddarpopcorn omnomnom


Dansade runt idag i den piffiga svarta klänningen som jag köpte för ett par dagar sedan

I've got another confession to make | |
Upp