2012, please be good to me

Gott nytt år allihopa!

Har spenderat kvällen hemma med familjen, moster och mormor. Lugnt och skönt med en mysig middag och lite film. Fyrverkerier och bubbel vid midnatt, och sedan tvingade mamma oss alla att se repriser av Oprah i en timme.
Nu tycker ni att jag är töntig som sitter inne på nyårsafton, men det är så jag vill ha det. Fattar inte hypen kring att det måste festas så mycket. Skrattar bäst som skrattar sist när ni vaknar upp imorgon med ångest och klamydia!

Det här året har varit fint.

Men jag har en känsla av att 2012 kommer bli ännu bättre. Jag skickade till exempel nyss iväg två ansökningar om extrajobb, och jag är väldigt hoppfull om att jag kommer få åtminstone en av dom. Skulle vara otroligt skönt att få lite extra pengar i plånboken, studiebidraget räcker inte alls särskilt långt.

Men nej, nu måste jag sova. Det är alldeles för sent. God natt, fina läsare, och hoppas att ni hade en bra kväll utan alkoholförgiftning och könssjukdomar!


I've got another confession to make | |
Upp