Torsdag

Sparkade skiten ur psykologiprovet. Eller nej, det hade ju varivåldsamt, men jag är otroligt nöjd med min insats med tanke på den minimala tid jag lagt ner på att plugga till det. Som vanligt med alla prov då. Skulle underlätta om jag började i tid, men det orkar jag aldrig. Rättskunskapsprov imorgon, och jag tog upp boken för ungefär tjugo minuter sen. Men det var inte så mycket att läsa, så det går säkert bra det med.

Fick sluta lite tidigare idag, så när jag kom hem passade jag på att lägga mig i sängen med några avsnitt Relic hunter (min favoritserie när jag var typ tolv som jag har sökt jättelänge men inte kommit ihåg namnet på. Nu hittade jag den av en slump och håller på att plöja igenom första säsongen) och en kopp kaffe och lite kakor. Men så lyckades jag ju såklart somna. Sov i ungefär en halvtimme, vaknade - tog det dummaste beslutet någonsin att bara viiiila lite till. Somnade ju såklart igen, och denna gången i två timmar. Kommer ju inte kunna somna alls ikväll nu. Attans.

Har för övrigt bara provet imorgon, och sen slutar jag ungefär 11. Sweet. Och vet ni vad som händer sen på kvällen? Vet ni? Vet ni? Jag och Evelina ska och se Timbuktu! Åh som jag har längtat.

Det har kommit en massa mysigt fluffig snö nu också! Det var länge sen den kom såhär sent sist. Men fint måste jag då säga att det är. Här är en bild från i vintras. Man skulle kunna tro att jag var glad, men jag var egentligen asförbannad för att Jossan, som den medie-elev hon är, skulle fota en miljon bilder medan jag höll på att frysa arslet av mig. Fy fan.


I've got another confession to make | |
Upp