Torsdag

Jag vet inte vad som händer! Varje gång jag ska ta en powernap (tänker mig ungefär en halvtimme) så vaknar jag upp fyra timmar senare och har missat hela dagen. Plus att det blir sjukt mycket svårare att somna på kvällen sen.

Hade en ganska onödig dag i skolan. Först försov jag mig två timmar men hann precis in i tid för att kunna motta besked om MVG i psykologi. En tidig julklapp. Sedan hade vi hål i tre och en halv timme för att sedan gå till en lektion som varade tio minuter. Värt. Men det var skönt att komma hem tidigt istället för fem. Slog på ett avsnitt Relic hunter och skulle sedan bara vila ögonen liiiiite, men har jag redan berättat.

Nu slog jag nyss på bastun och ska ha en liten spa-kväll med mig själv. Det blir skitbra. Imorgon kommer Sean. Det blir också skitbra.
I've got another confession to make | |
Upp