Jobb

Överlevde första dagen på jobbet. Tre veckor på SSAB. Idag fick vi bara arbetskläder och en hel massa information, men imorgon börjar vi på riktigt. Lysande gul t-shirt och heltäckande overall. Kul att ha på sig när ryssvärmen kommer. Vi fick tydligen inte klä av oss heller, för det kunde anses stötande. Synd, jag som hade tänkt näcka.

I helgen sov jag över i Veronicas stuga och vi promenerade i skogen, åkte fyrhjuling skojade runt som vanligt. Sen på kvällen for vi till Klubbviken där det skulle vara live musik och sånt kul. Det var dansband. Vi var dom enda där under 40. Eller nej, det var en kille som var kanske 30. Men han blev packad och föll av bryggan. Oturligt nog så missade han vattnet och föll i stenarna istället, men man kan ju inte alltid ha tur. Så vi kände att hoppet var ute och gick och promenerade på stranden istället. Känner att promenader är våran grej. Det kommer bilder också snart, om bajsungen vill skicka dom nångång.

Nu försöker jag bara peppa mig själv för att orka ta mig upp klockan 5 varje morgon i tre veckor.  Det går liksom emot hela mitt jag, min själ,  hela min varelse. Men cash is king. HÖHÖ. Jag känner lite att jag säljer min själ för pengar. Men det är okej.

I've got another confession to make | |
#1 - - Bajsungen:

Jag ska skicka dem då jag orkar 8D haha. Det är jobbigt att föra över dem på datorn för vår dator är så seg xo

#2 - - Fjompa:

Asså Ida det låter fortfarande sonm han plurra skriv att han ramlade i gräset brevid bryggan

#3 - - Fjompa:

Åh va jobbigt att gå upp 5 på morgonen x__x

Ps. Kolla min blogg ja har lagt upp bilder Ds.

Upp