Breaking Dawn

Jag har nyss läst ut ca 800 sidor ren perfektion.
Jag vet att jag lovade mig själv att dra ut på det så länge som möjligt, men det var helt omöjilgt i slutet! Så spännande, och jag ville ju så gärna veta hur det gick för dom. Och det var perfekt. Helt perfekt. Hade inte kunnat vara ett bättre slut. Dom två sista sidorna gjorde allt så vackert. Allt skulle äntligen få vara förevigt. Och jag vill jättegärna börja berätta nu precis vad i handlingen jag tyckte vad så bra, och förklara vilka delar jag gillade bäst och vilka som fick mig att skratta, men jag vill ju inte förstöra för dom som inte har läst. Så jag får väll vänta på att Jennifer ska läsa klart (om hon nu inte redan har gjort det?) och sedan spamma henne!

Och Carin/Gina/Danny/LivinNightmare hade tydligen fått den femte boken. På Svenska till och med? Midnight sun, Twilight ur Edwards perspektiv. Så då kanske den går att skaffa den också, även fast jag inte hittar något fakta om den på google. Fast i och för sig så verkar informationen där vara ganska gammmal. Så det är väl bara att hoppas då. Midnight Sun, here i come!
 
Filmer, böcker och TV | |
#1 - - antonia:

VAAAAAAAAAAAAAAAAA??!!!?? MEN DEN 4:E BOKEN HAR JU INTE KOMMIT UT PÅ SVENSKA ÄN? HUR HAR 5:AN KUNNA GJORT DET DÅ?! 0_o. & mina jävla böcker kommer ju aldrig :@ ... fast.. jag har ju typ alla böcker kvar, så jag har ju något att se framemot (a)

#2 - - Jennifer:

Åh, nej jag har inte läst klart! :( Men jag är på god väg :)

#3 - - Anonym:

okej nu vet jag kanske. typ x)

Det är tydligen någon som har läckt ut halva Midnight Sun på internet (stog de tpå internet XD)

... SEN VAR DET INGE MER x) eller jo, ås de tkanske inte blir någon för det (STOG DET OXÅ PÅ INTERNET!)

Upp