Matilda utvecklar stalkertendenser

Jo okej, det är ju kul att hon håller koll på mig och så, men alltså..
Det börjar med lite random gästbloggningar, och spontana ändringar i min stilmall utan att jag vet om det, och sedan kommer hon och släpper sånna här bomber:

Ida: Jag slutar halv fyra idag.
Matilda: Ja, jag vet.
Ida: Och jag har idrott sista lektionen.
Matilda: Jo, jag vet.
Ida: Vadå, hur vet du det?
Matilda: Ah men jag googlade ditt schema.

yes, när hon har lite att göra så sitter hon och googlar mitt schema. Jaha?
And how freaky is that?
Jag vet inte ens om jag vågar komma och hälsa på henne i sommar..
Citera mig inte! | |
#1 - - tina:

HAHAHHA kan man göra det?! XD



sv: true! men böckerna är ändå bättre (A)



men du, tyckt till i det inlägget du nyss kommenterade, om du har något förslag dvs (= Kram!

#2 - - matilda:

HAHAHAHAHHAHAHAHA NU ÄR DU ELAK! HAHAHHAHAHA

jag vill ju bara veta när du slutade den dagen! HAAHAHAH

Upp