Tisdag

Jag spöade skiten ur kinesiskaprovet! Eller nej, jag var väl ganska snäll, men det gick inte alls lika dåligt som jag trodde! Åh vad skönt det känns. Sedan for jag direkt hem och bokade tågbiljetter till mig och Evelina. Den 24 till 28 februari kommer vi att hedra Göteborg med vår närvaro. Det kommer bli fint.

Tänkte jag kunde falla för trycket och köra igång en sådan där bloggutmaning. Jag har ju ändå inget vettigt att skriva om. Så vi kör på det då. Såhär kommer den att så ut:

Dag 1: Din facebook profilbild med flest likes.

Dag 2: En viktig person i ditt liv.

Dag 3: En bild på den personen som vet mest om dig.

Dag 4: Din favoritfödelsedag.

Dag 5: Dagens outfit.

Dag 6: En låt som betyder mycket.

Dag 7: Åtta bekännelser.

Dag 8: Bild på en tid du saknar.

Dag 9: Gammal och ny bild på dig.

Dag 10: En bild från din förra sommar.

Dag 11: Bakrund på mobilen.

Dag 12: En puss-eller krambild på dig med nån annan.

Dag 13: Några favorit citat.

Dag 14: I din handväska.

Dag 15: En bild som får dig att le.
Frågor och listor | |
#1 - - tinapumpkin:

Då måste du till Sticky på torsdagen! Då är det Top floor, vilket betyder att övervåningen är öppen och det är ett större dansgolv och JAG kommer att vara där!!

Upp