Forever alone

När jag vaknade i morse var hela mitt lakan söndertrasat. Det enda jag såg var en massa hål modell: JÄTTESTORA som täckte hela lakanet, och ja.. det var liksom mer hål än lakan. Jag är väldigt nyfiken på vad jag har drömt inatt. Vad jag har grävt efter.

Har inte gjort så himla mycket idag heller. Mamma och pappa jobbade och syrran skulle iväg på bio med sina kompisar, så jag gick hem till mormor och åt middag. Vi stekte oss varsin köttbit och slängde in lite klyftpotatis i ugnen. Sen blev det sallad, haricot verts och rödvinssås till det. Det var dock lite för lite sås, så vi fick hämta vindunken och dryga ut. Hehe. Varsitt glas till oss också. Perfekt. En romantisk middag för två. /forever alone

Sedan kom Evelina hit på kvällen och vi kollade på en dokumentär för att hämta lite information till argumentationsuppgiften i engelskan som ska skrivas. Det blir nog alldeles utmärkt det där. Nu har jag skickat hem henne med sista bussen och skrev precis klart uppsatsen i spanska och skickade iväg mailet till sjukgymnasten som jag skulle ha skrivit för typ en månad sedan. Känner mig hemskt produktiv.

Recept (mat&bak) | |
Upp