Söndag

Skottade faktiskt snö idag. Inte för att jag ville, utan mest för att pappa näst intill pistolhotade mig. Men jag kände mig duktig efteråt och fick mig ett litet fyspass, jag jag klagar inte. Tycker faktiskt det är ganska rogivande att skotta. Typ som att klippa gräsmattor. Men sen har jag ju den där fascinationen för monotont arbete också.

Har försökt hitta motivation till att plugga hela dagen men jag orkar verkligen inte. Religionsprov imorgon om hinduismen och buddhismen, och jag orkar orkar orkar orkar orkar inte. Det känns otroligt jobbigt. Kanske är skoltrött för att det snart är lov, för under andra omständigheter hade det nästan varit mitt favoritämne.
Kom precis ut ur bastun nu och tänkte att nu jävlar, nu ska vi get down to business, men nä. Inte det. Vetefan hur det kommer att gå imorgon.

I've got another confession to make | |
Upp