Den ultimata outfitbilden

Börjar 11.10 på måndagar så jag får lite mjukstart på veckan, men det hjälper inte så mycket just idag. Har sovit jättedåligt och drömt mardrömmar om kinesiskaprovet hela natten. Jag vill inte. Vill inte. Vill inte. Vill inte.

Så för att pigga upp mig tog jag på mig mina rosa lilla favoritklänning. Fast den kändes lite väl somrig så jag fick väga upp det med en stickad kofta, och varma stickade knästrumpor som mormor köpte åt mig igår. Eller ja, jag fick egentligen två par. När vi kom till kassan på Twilfit blev vi meddelade om att det var halva reapriset för medlemmar, och då dom jag tänkte ta redan var på rea så fick jag ta ett par till. Två par för 60kr! Perfekt.

Förstår inte hur modebloggarna tar outfitbilder, det är ju jättesvårt! Också syns det ju som inte vad jag har på mig heller. Men kan säga att mina svarta strumpbyxor har fleece på insidan! Perfekt när man bor i norra Norrland och har vinter nio månader om året.

Mode & Shopping | |
#1 - - Anonym:

Du ar helt enkelt fin.

Upp