Ett väldigt intressant inlägg. NOT.

Nu har jag höstlov! Så otroligt skönt!
Har varit ute och åkt lite bil med Erika som nyss tagit körkort, och Evelina, och nyss så jag och min far lite film. Började se Rothenburg men pappa tvingade mig att byta. Då såg vi Faster men insåg att vi redan hade sett den. Värt. INTE. Så nu blev jag förvisad till mitt rum igen där jag ska.. jag vet inte. Se The Walking Dead? Egentligen vill jag sova, men det känns lite fel att gå och lägga sig nio på en fredagkväll. Så jag ska inte. Eller jag vet inte? Kanske bara vila ögonen i en timme eller så? Fast nä. Då kommer det att sluta med att jag vaknar typ två och är superpigg, och sitter uppe till 08.30 innan jag äntligen kan somna, och då är hela lördagen förstörd. Så nä. Får nog ta och vara vaken.

Visst var det här inlägget givande? Visst gav det er mycket? Ni känner er upplysta och tillfreds ända in i själen. Jag vet. Ni kan tacka mig senare.
I've got another confession to make | |
Upp