Jag är ett enda stort fail

Har varit och gjort några ärenden på stan med Emma, och sedan gick vi och solade en sväng. Jag har lärt mig något nytt: varenda veck som bildas på kroppen när du lägger dig i solbädden kommer att resultera i en vit rand. Jag har nu till exempel två lite sådär lagom snygga vita halvmånar under mina skinkor. Ser hur roligt ut som helst! Får sola bort dom i Turkiet antar jag.
Ska kanske umgås lite med Veronica ikväll, och imorgon blir det matteplugg hela dagen. För det är tydligen så att om man är ett totalt jävla nöt som får IG på nationella i matte B (inga namn nämnda) för att man inte kan räkna över huvud taget, ja, då måste man göra en komplettering på onsdag med en jävla massa g-uppgifter.
Eller ja, det är ju inte mig det gäller eller så, men..

Såhär såg jag ut idag, för att byta ämne. Köpte en gullig lite shortsdress när jag var nere i Stockholm, och eftersom att det för ovanlighetens skull var fint väder så fick den åka på idag. Nu syns den ju inte sådär jättemycket på bild eftersom att jag mest var ute efter att visa hur snyggt mitt hår är idag, men ni kanske kan få er en idé.

Bilder | |
Upp