Jag ska bli superhjälte när jag blir stor

Hej och hå! Igår bejakade jag, Evelina och Veronica vår nördighet och gick och såg X-Men på bio. Jag har väntat jätte länge på att den ska komma ut, men det vågar jag inte skriva här för då kommer ni tro att jag är ännu töntigare. Den var hur som helst skitbra (duh, det är X-men), och jag och Evelina satt hela bilfärden hem och försökte tvinga fram superkrafter ur oss. Gick sådär, förutom att Evelina lyckades ändra ett rödljus med bara tanken, men roligt hade vi!
Sedan spenderade jag och E resten av natten/morgonen med att se 2:37 och Fear and Loathing in Las Vegas. Tror redan jag har hyllat den filmen i ett annat inlägg, så jag låter bli.

Idag har vi bakat en sisådär fem plåtar chocolate chip cookies, och kollat upp tågbiljetter. Vi drar nämligen till Göteborg i Juli. How sweet is that!?

Filmer, böcker och TV | |
#1 - - A:

" ...har väntat jätte länge..."



En sär skrivning? Verkligen?



Är du verkligen...?

Upp