Blabla

Är hemma och sjuk. Bäddat ner mig i soffan och sett Skins US (MTVs version av skins.....) och Factory Girl. Factorygirl var fantastisk och Skins US vet jag inte om jag ska skratta eller gråta till. Basically så är det exakt (till och med replikerna!) samma sak som den brittiska versionen, men med andra skådeseplare. Buuhuu.
Köpte en väska igår. En senapsgul, underbar skapelse som kommer att förändra mitt liv. Och ett läppstift. IsaDoras Perfect Moisture Lipstick, Bare Berry 153 från nya Rock Chick Fall '10 kollektionen som jag har spanat på sedan jul. Ni är väl helt ointresserade av mitt nya läppstift, men jag hittar ingen bild på, och orkar inte fota väskan. Fast ni är väl helt ointresserade av väskan också.


Färgen på bilden är dock otroligt missvisande. Hmm. Den är till exempel inte det minsta glansig. Okej, SKIT SAMMA. Nu går jag. Hej då.
Skönhet | |
Upp