Jag hatar livet och vill dö

Har varit och shoppat lite med Veronica idag. Underkläder, solglasögon och lite annat smått och gott. Detta är det enda som är bra med idag, för tror ni inte att jag har gått och blivit sjuk också? Så jävla dålig tajming. Hade lite ont i halsen när jag vaknade men nu kan jag typ inte svälja utan att det känns som om någon sitter och pillar med små rakblad nere i halsen. Lägg på lite feber på det också. Kände mig hängig så jag tänkte att jag skulle sova i en sisådär halvtimme. Vaknade två timmar senare - med dödens huvudvärk. Och ännu ondare i halsen.
Försöker just nu med hjälp av telepati förmå random människor att komma förbi med ett paket glass (blink blink, alla som läser bör känna sig träffade) för att lindra halsontet, eftersom att jag själv inte har orken att ta mig ur sängen annat än för att koka te.
Inte nog med att det känns som om någon/något försöker äta/klösa sig ur min hals, så brände jag mig även på plattången i morse. För första gången någonsin. Nu har jag en stor, prydlig blåsa på vänster pekfinger, precis där man böjer själva fingerleden. S.m.ä.r.t.a.

Roar mig med den här. Hehe.
Dagens Youtube | |
#1 - - A:

There's something on your face. IT WAS PAIN!

#2 - - E:

haha nej andreas snodde min kommentar xD läg gupp den med djuren också :D den var awesome!!

Upp