Förändring är förvirring

JAG HAR SÅ TRÅÅÅKIIIIIGT. Har suttit i tre timmar och knåpat med bloggdesignen för att det blev fel hela tiden. Headern är förhoppningsvis tillfällig. Den får duga ett tag, orkar inte börja bråka med den igen.

Har faktiskt gjort väldigt stora förändringar över huvud taget! Först bloggen, och sen ändrade jag om allting i min kära mobil också. Ändrade bakgrund och klocka och widgetar på hemskärmarna. Jag har haft samma i ett år. Tycker inte om förändring. Råkade av misstag oåterkalleligt uppdatera min sms-app för några månader sedan så att den ändrade utseende totalt. Höll seriöst på att börja gråta. Så det var faktiskt stort gjort av mig!

Försöker lista ut vad jag ska hitta på nu. Laga mat låter som en bra idé, förutom att vi inte har någonting hemma. Hade velat läsa en bok också, men har såklart ingenting läsvärt heller. Men imorgon ska jag och Evelina in och käka lunch på Waldorf och försöka ge oss i kast med rean. Det blir kul!
I've got another confession to make | |
Upp