Busy busy

Så mycket att plugga - så lite tid!
Var ute i lördags och hade otroligt kul. Träffade en massa gamla vänner, dansade tills fötterna gav upp, och blev uppraggad av en tjej.

Igår var vi på SSABs jultjosan och jag blev som vanligt ohälsosamt exalterad när det var dags för bingo. Tog det på väldigt stort allvar.

Nu sitter jag och försöker plugga. Eller ja, jag satt i alla fall. Har lite svårt för att hålla koncentrationen uppe. Såhär ser mitt schema ut för nästkommande dagar och veckor

Tisdag - Spanska läxa. Läsa ut engelsk bok. Har ungefär halva kvar och den ska redovisas på onsdag. Skriva anteckningar till redovisningen.

Onsdag - Bokrecension på engelskan, färga håret, hälsa på mormor, plugga som ett psyk

Torsdag - Psykologiprov. Slutar 17.00, hem och plugga igen

Fredag
- Rättskunskapsprov och Timbuktu konsert (!!!)

Måndag - Religionsprov

Onsdag - Möte med handledaren för projektarbetet. Vilket betyder att jag också faktiskt måste GÖRA något på projektarbetet någon dag. Helst typ nu. Och helst väldigt mycket. Ca tre månaders arbete. Nuuuuuu.

Fredag - Sean kommer!

Lördag/Söndag/Måndag - Sean-time

Tisdag - Prov på halva kinesiskakursen = döden

Torsdag - Jullov!

Också ska jag försöka klämma in julklappshopping och lite bak också. Men det ska nog gå fin-fint. Heeeeeeh.
I've got another confession to make | |
Upp