Musikbabbel

Sitter i min säng, klockan är långt över midnatt, skriver i min lilla röda anteckningsbok för allt jag är värd, för alla ord måste ut på en och samma gång, och varvar ljuva toner av Veronica Maggios nya album med Jamie Woons dito.
Till exempel denna låten, eller denna. Åh så jag älskar nya skivsläpp.

Och jag är fortfarande så otroligt frustrerad över att jag inte någonstans kan få tag på Josh Bokelmans skiva, Plaster. Det kan vara den bästa skiva som någonsin gjorts. Hold my breath. Falling. Gun. Alla låtar blir mina favoritlåtar. Hela skivan är en enda lång eargasm. Hittar honom dock ingenstans förutom på Spotify, då killen verkar vara totalt anonym. Såg dock att den fanns att beställa på CDON. Får väl önska mig i födelsedagspresent. FÖR NU ÄR DET NÄMLIGEN BARA TVÅ VECKOR KVAR. Sedan fyller jag 18. Sedan andas jag frihet.
Musik | |
Upp