Start på lovet

Ikväll har jag befunnit mig hos Evelina. Jag, hon, Andreas, Erika och Simon lagade mat och hade det trevligt.
Hemmagjorda vitlöksbröd, gazpacho (spansk kall soppa, godare än det låter faktiskt), enchiladas och kladdkaka med glass, hallon och riven choklad stod på menyn. Även fast vi inte orkade med efterrätten sedan efter allt annat gott.
Vi diskuterade till och med politik. Vuxenpoäng?
Imorgon kväll kommer E & A och sover över också. Perfekt start på lovet. FÖR JAG HAR LOV NU. Kul att våra lärare verkar fatta det också. Det ska tydligen hinnas göra ett hemprov i organisk kemi under denna tid, plus att vi ska läsa ett kapitel i en fransk bok och kunna återberätta och diskutera den på franska =) =) =) Vilken tur att jag kan franska då. NAAAAT. Äsch. Too cool for school. Jag ska till Stockholm, och i Stockholm finns inga läxor.

Ni får en låt också.
Dagens Youtube | |
Upp