Soulmates never die

Imorgon ska jag springa/gå/krypa (i den ordningen) en mil på ormberget. Mina ben, armar och resterande faktorer som utgör min kropp ska transportera sig 10 kilometer, och jag tror ärligt talat inte att jag kommer att överleva det. Jag ser redan tidningsrubrikerna framför mig, "17-årig flicka hittad död i dike efter skoljogg - hon hade aldrig en chans", följt av en exklusiv intervju med mina närmaste vänner som beklagar sig över min dåliga kondition.  
Jag dör. Får andnöd bara jag tänker på det.

Fast igår hade Evelina och Erika (hädanefter benämnda som 2xE) ordnat en ovanligt trevlig skattjakt ute i Sunderbyn för mig, Andreas och Simon, med olika utmaningar, uppdrag, ledtrådar och massa annat roligt. Sedan fick vi mat och tårta. Jag ä l s k a r tårta. Speciellt marängtårta.
Och för tillfället gillar jag Placebo också.

These clouds we're seeing, they're explosions in the sky
It seems it's written, but we can't read between the line

Hush, it's okay, dry your eye
dry your eye
Soulmate dry your eye
dry your eye
Soulmate dry your eye, 'cause soulmates never die
I've got another confession to make | |
#1 - - Fjompa:

Krypa klappa krypa klappa hahaha

Upp