SURPRISE!

Åh ni förstår inte!
Hela dagen har jag gått runt och varit lite halvt surmulen för att födelsedagen inte blir som man vill, och lite annat skit som vi inte behöver gå in på, men summan var att jag inte var jättepepp över att fylla år. Trodde att jag blev totalignorerad av alla på min födelsedag. Så jag sitter ensam hela kvällen och ser TV typ, när det plötsligt bankar på dörren. Vi ignorerade det eftersom att vi trodde det var försäljare (vem annars vill mig nåt klockan 21.00?), men Anna ropade att det var mina kompisar som var utanför. "VAFAN, JAG HAR INGA KOMPISAR!" skrek jag tillbaka, i alla fall ingen som vill träffa mig vid den tiden. Ja, jag tycker nio är sent. Tönt, jag vet. Hur som helst så öppnar jag dörren, och där utanför står Cessi, Andreas, Evelina och Mia och skriker "GRATTIIIIIIIIIS" med ett enormt vitt lakan, en håv och en båthake med en klädnypa i. Detta skulle alltså föreställa en improviserad fiskedamm. Jag ÄLSKAR fiskedamm.
Så dom ställde upp en fiskedamm i mitt rum där jag fick håva upp presenter, som allihopa var så.. mitt i prick!, så genomtänkta, och bara var superlycklig och chockad över att dom hade planerat så bra. Så jag fick världens största tekopp som jag har suktat efter i flera veckor, en påse te (ingen har väl missat mitt teberoende?), godis, såpbubblor, söta muffinsformar och konfettismällare. Och ett födelsedagskort med kaniner på bara för att jag hatar kaniner. Men ja.
Så vi drack saft, sprang ut i lekparken och blåste såpbubblor och smällde konfetti och bara hade kul. Så underbart!

KÄRLEKSFÖRKLARING
Tack så himla mycket hörni, ni förstår inte hur mycket det betydde och hur glad jag blev! Bara tanken på att jag har så fina vänner som bryr sig så mycket och orkar lägga ner sån tid (och orkar stå ut med mig!) får mig att bli helt AAAAWH. Jag har sån tur som har er! Ni är guld värda, ni gjorde min födelsedag helt perfekt, och er omtanke rör mig till tårar. ♥ Tack så jättemycket.

[bilder kommer imorgon!]
I've got another confession to make | |
#1 - - jossan:

ensam hela kvällen var du väl inte? Vad jag vet så var jag hos dig ett bra tag innan dina kompisar kom? :)

Upp