Midsommar 2010

Nu blir det en bildbomb från midsommar :) Veronica är fotograf på alla bilderna.




Vi anlände oskadda, trots att det var jag som satt bakom ratten ;)



Bloopers


Jag och V


Vi hade femkamp och roade oss med att skicka ut folk med kajak för att paddla runt en boj. Anna takes one for the team.


Vi kids fick bygga midsommarstång. Med lite hjälp och visdomsord från Farbror Lelle.


Midsommarstång :)


Traditionsenlig lunch på Klubbviken, midsommardagen.


Mina farbröder som ba är helt crazy bananas liksom ;)


Chill i badtunnan på kvällen. Men jag tror inte att de där ölen tillhörde Anna, Angelica och Jonathan..


Vi körde fyrhjuling till Klubbviken och var hardcore.


När vi kom hem (till Veronicas stuga) somnade vi ganska fort, första dagen.
Bilder | |
#1 - - Fjompa:

Jag diggar 4 bilden så himla mycket!!!!

Upp