Whoever said money can't buy happiness didn't know where to shop

Har pallrat mig in till stan, och hem igen dessutom. Efter ett evigt sökande så hittade jag en tshirt som jag kunde ha i mina midjehöga jeans, ett suuuuuuuuuuperstort halsband att ha till, en hårmask, och en duschcreme från Lush.
Jossan har dragit ner mig i träsket. Lush-träsket. Hon har ungefär 17 produkter från denna källa av väldoft (vet inte ens om det är ett ord, men NU är det det) och lyckades lura på mig en stor flaska av underbart doftande duschcreme. Eller vad heter det? Jag har glömt bort. Duschgel? Aja, skit samma. Jag ville ha den mindre flaskan, men nej. Nu har jag 500 ml av himlen i en bautaflaska för 179 riksdaler. Tyckte jag förtjänade det.
Hon kommer hit och bastar snart också. Ska testa den då.



Hittade inga bilder på resten och orkar inte fota. Jag har ju jullov förfan.
Mode & Shopping | |
Upp