Hatar halloween

Storheden idag med mamma, och nu har jag en B&J Chunky Monkey i frysen. Har inte testat den innan, så jag hoppas den är god. 50:- = </3 för min plånbok. I och försig har mamma betalat den, men hon förväntar sig nog att jag ska ge henne pengar för den. Äsch, man behöver ju inte direkt påminna henne om det ;) Förresten, om det som namnet antyder, är apor i glassen så kommer min glädje att inte veta några gränser.



Och nu är det tydligen såhär att det är imorgon den är Halloween. Varför är skitungarna och knackar på vår dörr idag då? Åh, jag h a t a r den här helgen! Som om inte barnen ser nog äckliga ut från början så har dom nu kleggat massa skit i ansiktet och tagit på sig masker för att se ännu äckligare ut, PLUS att dom kommer och tar MITT godis!? WHAT'S UP WITH THAT!? Och sen när jag väl har gett äckelungarna MITT godis så är dom jävligt otacksamma också! "Har du inget annat?"

NEJ DET HAR JAG INTE!

Så i år ska jag testa en ny taktik. Jag har tvingat mamma att bara köpa hem "nyttigt" godis. Ni vet, typ äpplen, morotsstavar och typ rå potatis. Sen när ovannämnda äckelungar ringer på dörren ska jag kasta det på dom (sikta på huvudet), och skratta. Riktigt elakt ska jag skratta, sådär så att dom blir rädda. "Moahahaha" ska det låta.

Eller så sätter jag mig helt sonika på verandan med en katapult och skjuter pumpor på alla som kommer inom 30 meter från mitt hus. Får se vad jag känner för helt enkelt.

Ida tänker & some crazy shit | |
#1 - - emmaj:

SV: tack så mycket :)

#2 - - F R I D A B U R E L L:

sv: På H&M 8D

#3 - - Tew:

Jag håller med dig! De behöver bara klä ut sig och så får de gratis godis. IN MY ASS, det är mitt godis

#4 - - Anna:

sv: Haha ja det trodde jag jag med skulle göra, för att jag trodde det skulle vara så jobbigt att se honom så tätt inpå när han gick bort... Men den var underbar, jag blev lite tårögd en gång under earth song med det var allt ! Och jag är ett STORT fan, så du klarar det nog :D

Upp