Känner mig försummad

Pappa: Jag kommer inte att vara hemma på din födelsedag.
Ida: Varför då?
Pappa: För jag ska till Barcelona och se Zlatan då. Och du får inte följa med.
Ida: Så inte nog med att jag inte får följa med till Barcelona, du ska dessutom vara borta på solsemester på min födelsedag?
Pappa: Men vadå, du fyller ju ändå bara 16.
Jag: 17.
Pappa: Jaja, det är ju ändå inte jämnt. 


Det där är nog det elakaste han någonsin gjort mot mig.
Citera mig inte! | |
#1 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!:

sv; Ja, visst är den söt? :D

#2 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!:

Näe vad taskigt :O

#3 - - Linnea:

:/ ..



sv; Hehe okej, men det är ju så julen ska vara! :) Jag ska faktiskt bort till Egypten över jul/nyår så det kommer inte vara som vanligt. Hihi! Har du varit där någon gång? :D

#4 - - casPiE:

Han kommer vara hemma ju. :P det är dagen efter de åker, säger mamma och pappa i alla fall. :P

#5 - - casPiE:

Juste! Kom på att pappa och Jonte åker lite senare, Pelle och Stigge skulle åka några dagar innan. Så Pelle är inte hemma men min far är. :o så vare'. xo

#6 - - Linnea:

sv; 11 MINUS? :O oj... shit asså! Vi har haft 2 grader som kallast nu det senaste. :P bor dock i närheten av Gbg. :) Vart bor du, norrland? :) hehe

Upp