1:a advent

Vi sprang runt på stan och kollade på alla tomtar som kilade runt som yra råttor och önskade God Jul och tog upp barnens önskelistor. Helt otroligt hur obehagliga masker dom har! Jag lovar, jag kommer ha mardrömmar i flera veckor nu bara för det där. Stackars barn! Ofta man vill sitta i tomtens knä ifall han ser ut som Jason? Inte jag i alla fall. Glöm det.


Men moster bjöd i alla fall på fika på Roasters, och det var m y c k e t uppskattat må jag säga! Först en grillad toast med kyckling och spenat (är godare än det låter) och sedan chokladtårta och varm choklad med grädde och marshmallows på det. Ida likes.
Bilder | |
#1 - - Linnea:

Ååh, ffy.. Fredagen den 13.e..... usch! haha xD



sv; Tycker du det? :D vad kul, tror allt att jag ska köpa den. :) Har du hittat kläder som du ska ha till Jul/nyår? :)

#2 - - Bavve amin:

Tyckte jag med faktiskt haha, inget att tacka för! :)

#3 - - sandra:

sv: haha tack, jag bara slarvsminkade lite xD synd att jag inte har så gröna ögon, det är fint :c jag har blå ögon egentligen xD haha.



det på sista bilden såg ju bara för gott ut föresten! o; den varma chokladen, åh.

Upp