HEJDÅ! HEMAVAN HERE I COME!

Hallo!
Har packat som ett as hela dagen. Laddat alla batterier som behöver laddas, packat ner alla böcker och tidningar, rotat fram massa kläder och allt annat som man nu ska ha med sig. Hemavan imorgon alltså. Längtar nåt sjukt! Helt underbara backar, och en hel vecka med Veronica. Svårt att överträffa det.
Bara resan dit som är jobbig. 5 timmar i bil med familjen är aldrig nåt att se fram emot liksom. Men ändå. Hemavan.
Så nu har jag suttit i flera timmar och laddat in massa asbra musik till mobilen och sånt, så jag klarar mig.
Och jag tycker att ALLA som har mitt nummer ska sms-bomba mig så att jag håller mig uppdaterad om vad som händer här hemma. Annars kommer jag känna mig djupt förolämpad och ta det personligt ända in i själen och typ hänga mig i liften eller nåt. Inte för att ni behöver känna er pressade...
Ni får några videos att njöa er medans jag är borta. Jag vet att ni kommer sakna mig sjukt mycket, men jag är tillbaka nästa söndag, det e lugnt :D

 

Dagens Youtube | |
Upp