Ida är en fegis

Haha vet ni, jag är en sån fegis! Jag och Anna började se Motorsågsmassakern för andra gången, och jag är så himla feg! Jag vågar aldrig se skräckfilmer ensam. Och nej, Anna räknas inte. Jag hade lika gärna kunnat vara ensam. Sist vi såg den så höll jag på att få en hjärtinfarkt och stängde av efter fem minuter. Det var så länge det tog innan den första personen gick en blodig och brutal död till mötes. Fem minuter. Nu klarade jag mig lite längre. Tjugo minuter. Det blev ju läskigt då! Hahaha nej usch, det där var riktigt dåligt av mig!

Och nu känner jag NÄSTAN att jag börjar vänja mig vid jobbet också. Även fast jag typ har skavsår på själen och känner mig smutsig och befläckad över att behöva utföra sådant simpelt arbete, och det inte går en enda minut utan att jag känner mig helt suicidal och vill hacka pulsådern med häcksaxen.

Men jag känner att jag klarar mig rätt bra ändå!

Ida tänker & some crazy shit | |
#1 - - disente:

Haha, det har jag inte tänkt på :D

Har köpt färg nu, så det blir typ mörkblondt/ljusbrunt! :) hoppas jag, haha.

#2 - - Lina:

sv; hihi jo det är bättre nu, tack! Och jo, skaldjur är så äckligt :( fast jag måste nog smaka snart igen, det är ju rätt praktiskt att kunna äta, speciellt som jag bor i Bohuslän hahah

#3 - - Emma:

Helt fin den där tröjan är :D

#4 - - T I N A:

snygg outfit!



hihi TACK! Och det bästa med allt är att mamma köpte hem just den klänningen! =D

Upp