Rix FM

Rix FM fetstival igår på Luleåkalaset. Jag och mina homies fick plats längst fram, och stod och fangirlade. Haha. Lugn uppvärmning med typ Agnes, Basic Element, Janet och Kim, och sen när H.E.A.T kom ut så var jag i mitt esse. Haha headbang på hög nivå ju. Jossan filmade till och med, så jag får se om hon lägger upp videon snart. Haha, jag tycker jag var grym, men hon tyckte mest jag såg lite skadad ut.
 
Och nu har äntligen alla fattat att jag är kändis - bild i Kuriren, NSD, och två stycken på LKs hemsida. Äntligen! Haha jag visste att dom inte kunde förneka mig länge till! Nu ska jag bara ta ett snack med dom om det där med profilbilder också. INTE OKEJ. Och sen den där bilden i Kuriren.. det var typ elakt!


Hitta profilen!


HAHA hitta fangirl!

Nej nu ska jag in i duschen, fixa mig, käka och sticka till Emma. Jossan har erbjudit sig att fixa mitt hår också. Så snällt!
Lägger upp alla andra bilder senare, har lite tidsbrist nu.
I've got another confession to make | |
#1 - - s a r a:

låter kul :)

#2 - - emma:

åh vad roligt 8D

jag älskar rix fm festivalerna :D

Upp