Ida är bästa målaren i stan!

Wohoo lite omväxling idag! Efter lunch förflyttade vi oss från den äckliga skogen och grupperade oss vid ett dagis istället. Och vet ni vad vi fick göra där? MÅLA! :D Haha jag har hittat mitt kall! HAHA eller nej, men jag var mycket bättre på att måla än att hugga ner träd. Typ. Och handledaren, Henke, höll värsta talet om att om vi spillde färg på det vi inte skulle måla så skulle ha typ skjuta oss, och sen råkade jag kludda en stor vit färgfläck på en blå vägg, och när jag försökte ta bort det så kladdade jag bara ut fläcken ännu mer och blev helt ledsen :( ba "Henkeeeeeeeee, jag råkade kludda lite färg här!" Haha, men han tog det chill. Hade det varit tjejen så hade hon typ skickat hem mig. Haha, jag är typ hennes hatoffer. Jag, Rebecca och Kalle. Fyfan vad hon hatar mig.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig klar för LK. Kommer vara helt död imorgon på jobbet, men jag tänker som såhär: Hur jag än gör så kommer jag vara trött imorgon. Då kan jag lika gärna vara cptrött. Spelar ju som ingen roll.

Någon mer som ska på LK? Hälsa isåfall, föfan! :D
I've got another confession to make | |
Upp