Dålig start på dagen

Hahaha så sämst jag är.
Skulle upp 06.40 men råkade ställa klockan på 07.40 istället, vilket är tiden då bussen till stan går.
Så jag missar bussen. Såklart. Sminkade mig, borstade tänderna och klädde på mig på FEM MINUTER, vilket är rekord, och sprang som en idiot till hållplatsen där jag precis hann med 08.00 bussen. Snubblade ändå in på lektionen typ fem minuter sent och fick en riktigt sur blick av läraren.
Hade typ tre timmar engelska, och sen bestämde jag och Sara oss för att hamburgare på Max faktiskte kickade skolans leverbiffs ass, så vi stack dit istället. Mycket godare!

Sen hade vi två timmar lunch då, och sen Idrott. Genomgång och rundvandring på Hälsans hus. Sen hem :) Men då missade jag ju såklart bussen på hemvägen också. Kom springande runt hörnet på hållplatsen och bara ser hur den far iväg utan mig. Helt elakt.

Nu har jag varit hemma ett tag och rensat hårddisken på stationära datan. Hade tydligen 120 gig med musik, filmer och bilder. Enligt pappa var det alldeles för mycket. Hihi.

Imorgon dans på morgonen också som estetiskt val, så nu gäller det bara att hitta till danslokalen också. Heh.. vet inte ens om man ska vara ombytt???
I've got another confession to make | |
#1 - - jennifer:

vår skola arbetar för att hjälpa en annan skola i kenya, det var därför ^^

tack så mycket :)

#2 - - Rano:

Ah det är den, älskar den låten :*

Allt bra med dig annars? :)

#3 - - emma:

sv: ja men pressen förstorar ju upp allt också, fatta hur jävla rädd jag är nu lixom :|

Upp