Kom och hjälp mig flyga, låna mig dina vingar



Första lektionen idag var Hemkunskap, och våran MVG-grupp gjorde en jättegod och jättestor Pizza. Det är vad jag kallar en riktig frukost höhö.
Och när jag kom hem så råkade jag hitta syrrans sprillans nya jeans på strykbrädan, så jag kunde ju inte låta bli att prova! Lite snygga var dom också, men riktigt stora! Men då kom jag på att jag kan sno dom av henne och ha som sånna dära baggy jeans, för dom satt helt löst och pösigt på höfterna och så :)

Imorgon ska vi med skolan till Gymnasiebyn och kolla igenom alla program och besöka alla skolorna och sånt, och vi börjar 08.15 och slutar halv 5. Inte motiverat alls! Och sen ska jag ägna hela kvällen åt att plugga till engelskaprovet på torsdag.

Och ikväll är det äntligen Desperate Houswives igen! Gissa om jag ska sitta bänkad? Gissa om jag har längtat? Svar Ja! Och Idol också! Wiiie x)








I've got another confession to make | |
Upp