Torsdag - shopping

Jag har the time of my life, och jag vill stanna här för alltid! <3


Har varit inne i själva Stockholm (vi bor ju i Märsta) och shoppat, och mötte upp Gina på plattan så att hon kunde guida oss runt. Tack som fan säger jag bara, för annars hade vi väll fortfarande irrat runt där borta.
Och hon hade den snygga Bill-hooden på sig oxå! Den dära svart/vita med stjärnan! Jag var avundsjuk.
Köpte en svart kofta på Gina Tricot, och en vit stickad mössa på Åhlens :) Försökte demonstrera för Tilda och Gina att jag såg ut som ett cancerbarn i sånna dära stora pösiga mössor, men jag lyckades inget vidare.
Fikade på Waynes Coffee också. jag och Tilda åt blåbärs och hallonpaj med Chai Latte - som förövrigt är SVINGOTT, ny favorit här! - och Gina tog plättar som såg jättegoda ut med grädde, hallon, blåbär och massa sånt.

Sen började det dock regna, så den lilla volym som jag en gång hade i håret försvann på 0,2 sekunder och vi såg ut som dränkta katter allihopa. Det var då vi sökte skydd på Åhlens!

Nu har vi köpt två stycken Cookie Dough som vi kan ha idag och på lördag. På lördag ska vi träffa min moster också, och gå på nåt museeum och vara kulturella och så. Sen skulle vi äta någonstans efteråt också :)

Har hackat grannens internet igen, så nu ska vi se Sex and the city (eller Sex and die city, som matilda skrev när hon blev lite för påverkad av tyskan) och sen Sweeney Todd.
Fast vi glömde bort glassen, så den är typ smält nu. Höhö.

Förresten så är standardfrasen när vi kommer in i vårat rum
Matilda: Shiiit, någon har trashat vårat rum!
Ida: Nej Tilda, det är bara vi som har glömt att städa.

Jag älskar Matilda, Jag älskar Stockholm, och jag kommer att gråta när jag ska hem :( 

I've got another confession to make | |
#1 - - antonia:

jag kommer oxå gråta när ni ska hem :( ´(a)

& jag har fortfarande inte fått veta vad matildas farmor & farfar heter :O.

& idag kanske vi ska till bollnäs, å då ska jag köpa ben & jerry's (h) vilken smak ska jag ta? 8D

fast förra ggn jag var där, så var dom slut :(

aja. ha det så bra!

föresten, vad ska ni göra på halloween? det är idag va? hoho

#2 - - Leonita & Egzona:

Så.. 2009 börjar närma sig. Finns det något oförglömligt som hänt dig 2008? Något bra då.. självklart händer det dåliga. Men låt oss föröska glömma det och gå vidare.. Nå, vad är det bästa som har hänt dig hittills 2008?

Upp