STOCKHOLM!

NU ÄR JAG I STOCKHOLM!
Sitter här i matildas farmor och farfars (jag kommer inte ihåg vad dom heter, så jag kallar dom farmor och farfar) rum och ockuperar deras dator medans Matilda och Agnes typ sitter och gör nåt xD
Hahah åååh jag hatar verkligen att flyga! satt där och var livrädd för att största, med värsta surtanten bredvid mig.
Hahahha och åran engelskalärare åkte på samma plan som mig x) Fast när jag kom till Arlanda så hade Tilda inte kommit fram till stockholm än för deras tåg var försenat, så jag satt där helt ensam och övergiven på en stenbänk i typ en timma innan dom kom. Fast då när dom kom till Arlanda så hittade dom inte mig, för vi var helt vilse allihopa xD

Men sen kom dom i alla fall, och det blev kramkalas :D sen far vi till deras farmor och farfar då, och åt middag och sånt. Sen tog jag och tilda en tur runt i Märsta för att  införskaffa livsnödvändiga saker såsom powerking, chips och vaniljhjärtan :D och jag har jättesvårt för att skriva på det här tangentbordet, så ni får leva med typ stavfel och att jag glömmer bort stora bokstäver och sånt. Barasånivet. Men vi kommer typ inte in på internet på tildas dator,  så vi hackade grannens x)
You go girl! 

Imorgon ska vi shoppa med Gina (Carin heter hon då, men vi har döpt om henne) och jag har myycket pengar att spendera!
I've got another confession to make | |
#1 - - Jossan:

SÅG NI DANNY!?!?

Upp