Sk8terboy

Satt hela dagen och kollade Life of Ryan maraton på MTV. Blev helt fast och kunde inte slita mig från tvn. Lite patetisk är man allt. Sen kunde jag ju inte sluta störa mig på att varje gång han snackar mellan klippen så låter det så otroligt fejkat, precisom som om han sitter och läser upp det från ett papper och har fått exakta instruktioner om hur man ska prata lugnt, sakta, tydligt och med betoning på vissa ord. Men lika fast är jag ändå.
Sen ska jag försöka komma ihåg att se GossipGirl ikväll, då jag faktiskt har missat dom tre eller fyra senaste avsnitten även fast jag har sagt att jag ska komma ihåg det. Får väll se hur det går.

Inte är han ful heller, den där Ryan Sheckler. Inte alls, faktiskt.


Ryan Sheckler, född 30 december 1989 i Orange County, Kalifornien, USA, är en professionell skateboardåkare. Han utövar även snowboardåkning, surfing och motocross.

Han var endast 18 månader när han stod på en skateboard för första gången. År 2003 blev han en av världens yngsta professionella skateboardåkare. I augusti samma år deltog han i X Games och där blev han (13 år gammal) tidernas yngste deltagare som tagit hem en guldmedalj. Han är även den yngsta som fått en egen sko designad, en så kallas promodel, han var då 16 år.

På MTV har han också en serie "Life of Ryan" som gjort stor succé. Där får man följa Ryan och hans familj/vänner på alla hans äventyr, samt hans försök att leva som en helt vanligt ungdom.

I've got another confession to make | |
Upp