When I grow up I wanna be famous, I wanna be a star



Hahah skojbild där då x)


Hejsvejs
Båtväder idag, så vi packade ihop grejjorna och simmade (nä jag skojja bara) till klubbviken där vi åt lunch. Surprise surprise, hamburgare! Känns verkligen som om jag borde dra ner på fettismaten nu.. inte för att jag bryr mig egentligen, men det är lite ångestframkallande. Seriöst, nu får jag ta tag i den är skiten.... UT OCH SPRING NU! ....eller kanske lite senare.. eller.. nån dag.

Idag kommer Anna hem från Satter med bussen, fast jag kan inte påstå att jag har saknat henne.  Det har varit så lugnt och skönt här hemma utan att ha henne skrikande efter sig, och så får jag ju obegränsat med datortid också eftersom att hon inte kan sitta och limma på den när hin är tre timmar här ifrån.

Känns som om jag har rätt lite att skriva om just nu..

Fast jag kan ju lägga till att jag saknar Matilda nåt fruktansvärt just nu.. kollade igenom alla våra bilder och fick värsta tixet under ögat. :(

Sen kommer Jossan hit och så kanske vi går ut ett tag... OCH JUST DET! Jag ska fixa en bild på mina nya kläder ju!

Ha det bäst så länge
P & K
Ida
I've got another confession to make | |
#1 - - matilda:

SOM OM INTE JAG SAKNAR DIG ;O

ett svart hål, ett stort svart hål av saknad!

#2 - - Jennifer:

Tröjan är från rockstore va? :) iiiih, jag har en exakt likadan :'D

Upp