Vansinnesfärd och solbränna

Holla at my girls (and boys?)


Beachen igen idag med Jossan och familjen. Försökte jobba lite mer på brännan och lite färg fick jag nog allt. Alla går runt och säger att jag är brunare än någonsin, men själv märker jag inte någon skillnad. Däremot kan jag stoltsera med att detta är det första året någonsin som jag är brunare än Anna! Härligt!

Igår drog jag och Jossan ut med Emil och Simon och hade lite kul. Satt först och var sociala i friggen ett tag men sen när det blev för varmt där inne cyklade Jossan och Emil lugnt till Gropen medans jag befann mig mitt uppe i en dödsfärd på Simons cykelstyre mot samma mål. Efter som jag fortfarande har senaste gången jag försökte mig på det färdsättet  - och det slutade med att jag flög rakt över styret in i en grushög modell större - i färskt minne så kan jag utan att övderdriva det minsta säga att jag fruktade för mitt liv när vi susade i 190 km/h (kändes det som) nerför Lerbäcksvägen.
Sen var vi där i kanske 10 min tills myggen började ta kött-tuggor från oss, och sen cyklade vi runt på Lerbäcken (jag befann mig då utom skada på Jossans pakethållare - tack gode gud för det) ett tag tills jag var tvungen att gå in.

Imorgon blir det Luleå kalaset med Jossan och Emma, och som alltid ser jag fram emot att det händer lite roliga grejer här.. vilket är väldigt sällan, snudd på aldrig.
Först Rix FM festivalen, och sen skulle vi se Skaburbian Collective och åka karuseller tills vi spyr. (Virvelvinden och Breakdance är favorittippade) Charmigt.
Ska köpa biljetter tills fredag och lördag också, men det känns som om jag kommer att tappa bort dom om jag köper dom för tidigt, så då väntar jag hellre tills fredag eller nåt sånt.

Puss och Kram
Ida

I've got another confession to make | |
Upp