"Guten nacht, prinzesschen"

Hallåj allihopa.
Inget båtväder idag, så jag och mamma stack och shoppade istället. Testade lite skor, och hittade ett par på Din sko som jag nog ska och plocka upp senare vid tillfälle. På Lindex köpte jag min efterlängtade rutiga kjol, och på H&M blev det en ögonfransböjare, 1 vitt linne med tryck & en vit T-shirt.

Pappa for till banken och skulle hämta ut min lön, så nu ligger den tydligen på något konto som bara HAN har tillgång till, och jag måste BE honom att ta ut pengar när jag behöver. Sa dom inte nyss att det var MINA pengar och att jag skulle få göra vad jag ville med dom?

Sen måste jag nog fara till mormor och morfar och ragga lite pengar till Luleå kalaset.. känns lite tomt i börsen nu med min totala förmögenhet på 18 spänn i enkronor. Mamma och pappa lovade att betala själva biljetterna, men sen är det ju tivoli och en massa kul också som jag i det nuvarande läget inte har råd med.

Snart kommer Jossan över, och vi ska tjocka i oss varma bananer med choklad och glass och ha det trevligt.
Förresten känner jag att det har blivit en hel del tjockande på sistone, och jag borde nog följa med pappa till gymmet lite oftare om jag nu inte ska spräcka sömmarna i kjolen.

Dagens playlist
Will you be there-Michael Jackson
Say goodbye-Chris Brown
Song for a friend-Jason Mraz
Faith-George Michael


Dagens youtube-drog
Bills private party in Geneve - hur mycket har jag inte garvat åt den här? Beat it forever!
"Guten nacht, prinzesschen" - Bill gör rösten i Arthur und die Minimoys, och i slutet när han säger godnatt så smälter jag till en liten pöl. Supersött<3 (PS: Rösten till prinsessan där görs ju faktiskt av Nena också, ifall ni inte visste) Och jag har det faktiskt som ljudklipp! Tack vare Matilda!<33


P & K
Ida
I've got another confession to make | |
Upp