t.kay<3



Why can't we make this darkness feel like home?

Nähäpp, inte blev jag frisk idag heller. Möjligtvis lite värre än igår eftersom att hostan är något mer extrem, och huvudet håller på att sprängas. Alltså behöver jag kanske inte ge er mer detaljer. 

Jossan är på bröllop i Storforsen och har det kul, och här sitter jag all by my self med en packe näsdukar som enda sällskap. Jag njuter verkligen. Pappa bad mig att gaska upp mig och försöka vara lite positiv, men det är ju lättare sagt än gjort när man känner sig som ett självmordsförsök som gått snett.
Heja heja positivitet! 
Nu är min mama så snäll och köper Naturchips, för det är synd om mig.<3

Och jag ska gifta mig med Tom Kaulitz. Han vet bara inte om det än. Ni får en video också.. bara för att jag kan relatera till den där videon nu x)

Dagens Youtube | |
Upp